Radio Szczumic 🎙️

Newsletter zawieszony

NEWSLETTER

Witajcie projekt pt.: Newsletter okazał się totalnym falstartem i zostaje zawieszony do odwołania!

Ostatnia analiza (lipiec 2021) wskazuje na to, że czytelnicy i widzowie Radia Szczumic nie są jeszcze zainteresowani Newsletterem.

Przez ostatnie dwa weekendy nie zamieściłem beta-newslettera w formie wpisu. Chciałem sprawdzić Waszą reakcję. Reakcja: brak reakcji.

Zrobiłem to w wyniku braku zainteresowania wcześniejszymi trzema wpisami w tym stylu. Wszystko mówi samo za siebie. Projekt jest wprowadzany za wcześnie.

W pierwszej kolejności skupiam się na prowadzeniu strony szczumic.pl, gdyż tu też widzę stosunkowo małe zainteresowanie z Waszej strony. Jeśli to nie ulegnie zmianie, newslettery tym bardziej nie ma sensu.

Jeśli chodzi o samą stronę szczumic.pl, to ostatnio uruchomiłem możliwość subskrybowania jej. Jeśli nie zauważę wyraźnego zainteresowania w tym zakresie, nie ma kompletnie sensu zaczynać tematu newslettera.

Oczywiście brak zainteresowania stroną szczumic.pl, to nie Wasza wina, a moja. Dlatego skupię się nad pracą nad zawartością blogu.

=

szczumic

#newsletter #ogłoszenia