Radio Szczumic 🎙️

NOWY POCZĄTEK

Nie mam tu na myśli nowej normalności :)

Gdy rok temu startowałem z projektem Radia Szczumic celem, który głównie mi przyświecał, było poszukiwanie prawdy w związku z panoszącym się kłamstwem plandemonii. Nie wiedziałem, w jakim kierunku dokładnie zmierzam. Cała energia skupiona była na poszukiwaniu prawdy i odkłamywaniu rzeczywistości. Nie wiedziałem ile projekt wytrwa i jaką formę ostatecznie przybierze. Głównym miejscem działań był YouTube i Twitter, ale szybko pojawiły się różne pomysły (często nie moje), które sprawiły, że Radio Szczumic znalazło się na Facebook’u, Minds’ie, BitChut’cie, Parler’ze, Gab’ie, Telegram’ie, Odysee. W związku z tym powstała również strona szczumic.pl postawiona na własnym hostingu i Wordpress’ie. Wiele z tych projektów z rożnych powodów nie wypaliło. Część została ocenzurowana.

Strona oryginalnego blogu szczumic.pl od początku była traktowana przeze mnie po macoszemu. Nie miałem na nią czasu. Dwie osoby próbowały pomóc pisząc własne teksty, ale było to przelotne. Sama strona nie była ani moim pomysłem, ani projektem, ani wykonaniem. Ja skupiałem się na nagraniach. Twórcy i pomysłodawcy strony bardzo dziękuję za inicjatywę. Jednak okazało się, że projekt nigdy nie pasował do charakteru Radia Szczumic. Radio Szczumic nie miało być telewizją. Nie miało być też portalem internetowym. To bardziej mała komórka do przeprowadzania śledztw i analiz, oraz do dzielenia się nimi.

Do tego dochodzi wolnościowe podejście praktycznie do wszystkiego. Szczumic od zawsze był fanem wolności w internecie, słowie, mediach... życiu. Od dłuższego czasu interesował się projektami ze źrodeł otwartych i niezależnych. Od dawna rownież buntował się przeciw BigTech. No i jeszcze miłość do prostoty i przyzwyczajenie do upraszczania i działania “po drodze” - tak, żeby wszystko było przy okazji uzasadnione zarówno logistycznie, jak i ergonomicznie.

Po roku utrzymywania hostingu, zrezygnowałem z niego. Domena szczumic.pl pozostała, a ja rozpoczynam nowy projekt blogerski i mam nadzieję, że odnajduję nowy dom dla Radia Szczumic.

Pozdrawiam wszystkich widzów, słuchaczy i czytelników. Bożego błogoslawienstwa!

=

szczumic

POWRÓT DO WSZYSTKICH WPISÓW ↩️

#bearblog #cenzura #ogłoszenia #prawda #wolność