Radio Szczumic 🎙️

Nowy kanał na RUMBLE

Niniejszym ogłaszam, że założyłem nowy kanał na https://rumble.com/. Kanał na razie poświęcony jest najważniejszym nagraniom duchowym.

Od dłuższego czasu część widzów zachęcała mnie do tego, żeby przetestować platformę rumble.com. Sam mam sceptyczne nastawienie do tej strony, niemniej jednak w końcu daję jej szansę.

Założyłem na niej kanał Droga Do Prawdy i pod taką nazwą możecie znaleźć tam moje nagrania. #DrogaDoPrawdy poświęcona jest na razie najważniejszym nagraniom duchowym i obejmuje najważniejsze playlisty z Youtube: Jego Imię, Prawo a biblia pawłowa i Szabat.

Zobaczę jak przyjmie się wśród widzów nowe miejsce publikacji. Jeśli okażę się, że jest popularne, zacznę umieszczać tam więcej materiałów.

=

szczumic

#audycje #cenzura #informacje #nagrania #ogłoszenia