Radio Szczumic 🎙️

Newsletter 21-07-04

Kolejny tydzień mija. Wiadomości na świecie nieustannie krążą wokół plandemoni, wielkiego K i końca czasów. Można podsumować - nic nadzwyczajnego, to już było. Owszem, ale mamy nowość. Radio Szczumic na swojej stronie publikuje pierwszy newsletter. Zapraszam!

Projekt będzie się rozwijał i ewoluował. Jeśli macie jakieś pomysły i uwagi prosze dać znać. Najlepiej mailowo kontakt.radio@pm.me lub na Telegramie.

Chcę aby newsletter tak jak sama strona był prosty i przede wszystkim czytelny. Jego ostateczna forma na pewno będzie inna, gdyż zamiast publikacji na stronie będzie rozsyłany mailowo. Na stronie pozostanie jedynie jego uproszczona wersja. Dla tych, którym taka prosta wersja będzie wystarczać, już niedługo udostępnię możliwość subskrypcji strony szczymic.pl.

Zaczynamy !!

Najstotniejsze nagrania o geopolityce zeszłego tygodnia i wiadomości z nimi związane

1. Program: Ile osób na prawdę zmarło? 😷 #KINT #wielkiK 2021-06-30

Źródło: Sąd w Lizbonie zweryfikował dane dot. śmiertelności na COVID

Ta strona już została usunięta. Zapewne z powodu nacisków politycznych. Dobrze jednak, że media niezależne również publikują te informacje. Tu pierwszy link wyrzucony przez DuckDuckGo - Sąd w Portugalii: tylko 0,9% zweryfikowanych zgonów z powodu COVID-19

2. Program: To deszcz pada... 🌵 ⛓️☠️ 2021-06-30 #kaktusy #KINT

3. Program: #wielkiK Przegląd Wiadomości 2021-07-02

Źródło:

Najstotniejsze nagrania duchowe zeszłego tygodnia i cytaty z Pisma

Program: Słowo - świeżo i na nowo #DuchowaRozkmina 2021-07-03

Mat.7:21

(21) Nie każdy, kto mi mówi: Panie, Panie, wejdzie do Królestwa Niebios; ale ten, kto czyni wolę mojego Ojca, który jest w niebiosach.

Iz.56:10-12

(10) Jego stróże są ślepi, bezmyślni; wszyscy oni jak nieme psy, nie umiejące szczekać; senne, wylegujące się, lubiące drzemki. (11) A jednak to psy niepohamowanej żądzy, nie mogące się nasycić; i to oni są pasterzami, choć są niezdolni, by rozważać; wszyscy się zwracają na swoją drogę, każdy za swą korzyścią ze wszystkich stron, mówiąc: (12) Pójdźcie, nabiorę wina, upijemy się napojem; a jak dzisiejszy, taki będzie i dzień jutrzejszy, wielki i bardziej obfitszy.

J.10:1-5, 11-16

(1) Zaprawdę, zaprawdę powiadam wam, kto nie wchodzi do zagrody owiec przez bramę, lecz wchodzi inną drogą, ten jest oszustem i rabusiem; (2) a kto wchodzi przez bramę, ten jest pasterzem owiec. (3) Temu odźwierny otwiera, a owce słuchają jego głosu; i po imieniu woła swoje owce oraz je wyprowadza. (4) Kiedy wypędzi swoje owce, udaje się przed nie, a owce idą za nim, bo znają jego głos. (5) Zaś za obcym nie pójdą, ale uciekną od niego, bowiem nie znają głosu obcych.

(11) Ja jestem dobry pasterz. Dobry pasterz składa swe życie za owce. (12) Najemnik i ten, co nie jest pasterzem, którego trzoda nie jest własna, widząc przychodzącego wilka, opuszcza owce i ucieka, a wilk je porywa oraz rozprasza owce. (13) Zaś najemnik ucieka, bo jest pracownikiem najemnym oraz nie martwi się o owce. (14) Ja jestem dobrym pasterzem, znam moje i one mnie znają. (15) Jak zna mnie Ojciec, a ja znam Ojca. Zatem moje życie daję za owce. (16) Mam także inną trzodę, która nie jest z tej owczarni i tamte trzeba mi przyprowadzić; a będą słuchać mojego głosu i będzie jedno stado oraz jeden pasterz.

Mt.23:3-9

(3) Więc wszystko, co by wam kazali przestrzegać, przestrzegajcie i róbcie; ale według ich uczynków nie postępujcie, bo mówią, ale nie robią. (4) Wiążą ciężkie i nie do uniesienia brzemiona, oraz kładą je na ramiona ludzi, lecz nie chcą ich ruszyć swoim palcem. (5) A wszystkie swoje uczynki robią, aby byli widziani przez ludzi; rozszerzają swoje filakterie i powiększają obramowania swoich płaszczy; (6) nadto kochają pierwsze leżanki na ucztach oraz pierwsze miejsca w bóżnicach, (7) pozdrowienia na rynkach oraz bycie nazywanym przez ludzi: Nauczycielu mistrzu. (8) Ale wy nie bądźcie nazywani nauczycielem mistrzem; bowiem jeden jest wasz Mistrz Chrystus; zaś wy wszyscy jesteście braćmi. (9) Nikogo też na ziemi nie nazywajcie waszym Ojcem; bowiem jeden jest wasz Ojciec Ten w niebiosach.

Nagrania do odsłuchu (mp3) //na etapie testów//

>>Link do 4 nagrań w formacie mp3<<

Istotne nagrania spoza kanału Radia Szczumic

Polsat News - Gość Wydarzań.

Podaję dwa linki, gdyż prawdopodobnie będą usuwane:

=

szczumic

=

POWRÓT DO WSZYSTKICH WPISÓW ↩️

#COVID-19 #Pismo Święte #geopolityka #newsletter